اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها برای ساخت مسکن خانوارهای دو عضو معلول

مدیرکل دفتر مسکن مددجویان بهزیستی کشور در نشست کمیته راهبری کشوری تفاهم‌نامه مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول در مشهد، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مسکن از محل هدفمندی یارانه‌ها برای ساخت مسکن خانوارهای دارای دو معلول به بهزیستی اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خراسان رضوی، «علی ربوبی» مدیرکل دفتر مسکن مددجویان بهزیستی کشور در نشست کمیته راهبری کشوری تفاهمنامه مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول در مشهد، گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه مسکن شهری و روستایی خانواده‌های دارای دوعضو معلول افتاده است و ۲ هزار واحد مسکونی تسویه حساب می‌شود و امیدواریم جهش و حرکت خوبی در پیشرفت فیزیکی واحدها شاهد باشیم.

مدیر کل دفتر مسکن مددجویان بهزیستی کشور، افزود: ۱۰۰میلیارد تومان اعتبارات مسکن از محل هدفمندی یارانه‌ها نیز به بهزیستی اختصاص پیدا کرده است که صرف تفاهمنامه مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم الانبیا می‌شود.

وی، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ واحد به معلولین در کشور اهدا شده است و ۴ استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان جز استان‌های فعال و موفق در این حوزه بوده‌اند.

یادآوری می‌شود، نشست کمیته راهبری کشوری و نمایندگان ادارات  کل بهزیستی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن‌ساز استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان درخصوص تفاهم‌نامه مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول با حضور مدیرکل مسکن مددجویان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در مشهد در حال برگزاری است.

کد خبر 11558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد