دیدار و نشست اعضاء جدید موسسه خیریه چهارده معصوم شهرستان دامغان با مدیرکل و معاونین بهزیستی

مساعدت همیشه نمی تواند مالی باشد گاهی ایده ی نو و فکری خلاق موثر و پایدار تر است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان اعضاء جدید موسسه خیریه متوسلین به چهارده معصوم(ع) شهرستان دامغان با علیرضا ایزدپور مدیرکل و ساره امیرجان معاون اجتماعی و احمد پیوندی رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان دیدار و نشستی داشتند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : ایشان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء جدید موسسه خیریه چهارده معصوم شهرستان دامغان در ستاد استان ، کلیه مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی استان را قابل احترام و ستایش دانسته و آنان را بازوان توانمندی در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان بهزیستی کشور برشمردن که بدون شک بدون حضور و همکاری این مراکز خدمت رسانی به جامعه هدف سخت و امکان ناپذیر خواهد بود .

ایشان در ادامه : اداره کل بهزیستی استان سمنان با دارا بودن بیش از ۲۰۰ فرزند در ۱۰ مرکز شبانه روزی مسئولیت حمایت و نگهداری آنان را بر عهده دارد که کلیه این مراکز توسط موسسات خیریه اداره می شود و این نشان از حسن انجام کار و اعتماد فی مابین اداره کل بهزیستی استان و موسسات خیریه است .

وی تصریح کرد : موسسه خیریه متوسلین به ۱۴ معصوم(ع) شهرستان دامغان یکی از مراکز موفق و مورد اعتماد تحت نظارت بهزیستی استان می باشد و همیشه یاریگر و حامی سازمان بهزیستی بوده است و یکی از موسسات پیشگام در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه و علی الخصوص جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان است ، می توان یکی از خدمات ایشان را خدمت رسانی تخصصی این موسسه و عوامل اجرایی آن در حوادث طبیعی استان و کشور در سال اخیر بیان داشت .

وی افزود : تغییر و تحول در هر سیستم و مجموعه ی طبیعی و غیرقابل انکار است و باید تلاش شود که تغیرات رو به جلو و باعث پیشرفت و بالا رفتن کیفیت کارها شود . و فراموش نشود فصل الخطاب قانون است و باید پیرو دستورالعمل های داخلی سازمان بهزیستی کشور باشیم .

علیرضا ایزدپور : رویکرد اداره کل بهزیستی استان سمنان در بحث و موضوع موسسات خیریه همواره استفاده از نظرات و پیشنهادات و تشکیل اتاق فکر خیرین استان بمنظور گسترش و افزایش حضور خیرین و بالا بردن سطح جلب و جذب مشارکت ها مردمی است .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : باید به این نکته همیشه توجه داشت که تنها همراهی و یاریگری در بحث خیرین و موسسات خیریه جلب و جذب مشارکت های مالی نباشد بلکه گاهی یک ایده نو ، فکری خلاق و طرحی موفق ارزش و یاری بالاتری از مساعدت مالی می تواند داشته باشد و مدیران اداره کل بهزیستی استان بدنبال این نگاه و رویکرد هستند .

در ادامه جلسه ساره امیرجان معاون اجتماعی و احمد پیوندی رئیس اداره مشارکت های مردمی بهزیستی استان به ارائه دستورالعمل ها داخلی و انتظارات اداره کل و حوزه های تخصصی از کلیه مراکز و علی الخصوص موسسه خیریه متوسلین به چهارده معصوم(ع) شهرستان دامغان پرداخته و اعضاء جدید موسسه ضمن معرفی خود به رویکردها و اهداف جدید موسسه چهارده معصوم(ع) اشاره و نظرات ، پیشنهادات و انتظارات خود را بمنظور همراهی و همکاری بیش از پیش با اداره کل بهزیستی استان بیان داشتند .

کد خبر 11547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد