پژوهش کوششی است برای یافتن بهترین راهکارهای ممکن برای حل مشکلات

شورای پژوهش بهزیستی استان با حضور مدیر کل، معاونین و رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در حاشیه شورای پژوهش بهزیستی استان که به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شد گفت: پژوهش در کشور باید جایگاه خود را پیدا کند و دانایی یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود سنجش سطح دانایی به میزان تولید  اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است.

وی افزود: اطلاعات ما یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا بنا به پژوهش‌هایی که خود انجام می‌دهیم، به دست می‌آید

سیما معصومیان گفت: طرح های پزوهشی بهزیستی استان در سال 97 با اعتباری بالغ بر پانصدو هفتاد و دو میلیون ریال انجام شد که از این مبلغ  اعتباری بالغ یکصدو هشتاد میلیون ریال در جهت بررسی دقت وروایی تست های غربالگری، نودو دو میلیون ریال جهت بررسی ابعاد آسیب شناسی طرحهای ایجاد اشتغال در گروههای خاص، صد میلیون ریال جهت بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی زوجی و طلاق، صد میلیون ریال جهت بررسی مکانیزم ها و ارائه الگویی جهت توانمندسازی اقتصادی خانواده های درگیر اعتیاد و صد میلیون ریال جهت بررسی اثربخشی برنامه مداخلات خانواه محور بر کاهش علائم اتیسم در کودکان شناسایی شده هزینه شده است.

معصومیان گفت: در سال 98 بررسی علل بازگشت مجدد مددجویان به چرخه حمایت در بهزیستی استان به روش تطبیقی  با هزینه یکصد و پنجاه میلیون ریال درحال انجام است. 

 رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری  خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرحهای پژوهشی کاهش بار اضافی ارائه خدمات به مددجویانی است که علیرغم انجام برنامه های توانمندسازی از جمله ایجاد اشتغال و... کماکان متقاضی دریافت خدمات از سازمان هستند و به نوعی در سازمان رسوب کرده اند. 

کد خبر 11538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد