آگهی شرکت در استعلام قیمت طرح تعیین شیوع و علل کم توانی (معلولیت) در ایلام

آگهی شرکت در استعلام قیمت طرح تعیین شیوع و علل کم توانی (معلولیت) در ایلام منتشر شد.

متن این آگهی به شرح ذیل است:

اداره کل بهزیستی استان ایلام  در نظر دارد طرح « تعیین شیوع و علل انواع کم توانی ( معلولیت) های جامعه هدف سازمان بهزیستی و ایجاد سامانه رصد کم توانی - عملکرد » در سال 1398 از طریق یک موسسه از موسسات غیر دولتی واجد شرایط و بومی استان  برای پوشش دهی طرح در کل استان اجرا نماید. لذا موسسات متقاضی با مراجعه به سامانه  الکترونیکی تدارکات دولت (ستاد) از تاریخ 23/9/1398 تا تاریخ 30/9/1398 نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام نمایند.

شرایط موسسه مجری :

1- موسسه غیر دولتی باید به ثبت رسیده باشد و در هنگام واگذاری خدمات فعال باشد.

2- موسسه غیر دولتی باید سابقه فعالیت در زمینه یکی از موضوعات مرتبط با فعالیت های سازمان بهزیستی ( معلولیت و پیشگیری از معلولیت) را داشته باشد و در اساسنامه موسسه اجرای طرح های پیشگیری از معلولیت ها قید شده باشد و موسسه باید گواهی معتبر مربوط به فعالیت های مذکور را به بهزیستی  ارائه دهد. .

3- موسسه غیردولتی در هیات مدیره خود دارای حداقل یک یا دو نفر با مدرک پزشکی و یا پیرا پزشکی باشد ( با توجه به تخصصی بودن طرح).

4- موسسه غیر دولتی باید دارای حسن سابقه باشد و  از این نظر مورد تایید کمیته استانی باشد.

5- موسسه غیر دولتی باید ظرفیت و قابلیت های لازم برای احراز مسولیت را داشته باشند.

6- موسسه غیر دولتی باید توانایی و قابلیت های لازم برای جذب و استفاده از منابع و ظرفیت های سایر سازمان های دولتی و غیر دولتی را دارا باشد.

7- موسسه غیر دولتی باید مکان مناسبی جهت انجام فعالیت های مورد انتظارداشته باشد.  

8- مدیر مرکز و کارکنان آن ، کارمند( رسمی، پیمانی، قراردادی و...) نهادهای دولتی نباشند.

9- در صورت ارائه گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده توسط شرکت کنندگان، از طرف کارفرما 9درصد به قیمت پیشنهادی اضافه خواهد شد.

10- موسسه باید 5 درصد مبلغ پیشنهادی به عنوان ضمانت نامه بانکی برآورد نموده  و اسکن ضمانت نامه را هنگام شرکت در استعلام قیمت در سامانه تدارکات دولت بارگزاری نماید. 

پایان/

کد خبر 11530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد