برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی

اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در یک فضای صمیمی با مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کردند.

به نقل از روابط عمومی ، دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن اشاره به برخی از اقدامات و فعالیتهای سازمان بهزیستی در قبال افراد جامعه هدف و تنوع خدمات در این سازمان اظهارداشت : سازمان بهزیستی مولود انقلاب است که درسایه مسئولان دلسوز و متعهد خدمات بسیار متعدد و گوناگونی به افراد جامعه هدف ارائه می دهد .

مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با نقش روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در تنویر افکارعمومی و اطلاع رسانی از فعالیتها و اقدامات سازمان، خاطر نشان ساخت : در تشیکلات و ساختار یک سازمان نقش واحدهایی بنام روابط عمومی بسیار تاثیر گذار و قابل اهمیت است .

دکتر ستاری با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از بین افراد دلسوز ، متعهد ، متخصص ، کاردان و مردم مدار انتخاب می شوند گفت : در معرفی و حمایت از مخاطبان درون و برون سازمانی باید ضمن شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت سازمان، بهتر است ارتباط دو سویه را حفظ و تداوم بخشند.

وی امید آفرینی و ارتقاء روحیه نشاط و شادابی از طریق روابط عمومی های استان را نقطه عطفی بر عملکرد خوب این واحد دانست و گفت : یکی از اهداف سازمان بهزیستی تامین سلامت روحی افراد جامعه است که با این رویکرد امکان تحقق آن میسر خواهد شد .

ستاری اضافه کرد : لازمه انعکاس اخبار ، وقایع و جریانات بصورت واقعی و بدور از هرگونه تحریف ، اغراق و آگاهسازی افراد جامعه از آسیب های اجتماعی و مهارت افزایی در مواجهه با این پدیده های نامتعارف مهمترین رسالت یک سازمان قلمداد می شود که این اطلاع رسانیها توسط رسانه ها و شبکه هایاجتماعی صورت می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد : با توجه به اینکه دست اندرکاران روابط عمومی ایام بسیار پر استرس و اضطرابی را تجربه می کنند بهتر است با سعه صدر و توام با دانش و مهارت های ارتباطی درصدد تسهیل و اقناع افکار عمومی جامعه و سمت و سو دادن به امید آفرینی تلاش نمایند .

درادامه از تلاش های روابط عمومی بهزیستی استان قدردانی شد.

کد خبر 11495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد