پرداخت ۲۰ میلیون تومان به کودکان بهزیستی بعد از ترخیص

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه سالانه ۷۰۰ کودک بالای ۱۸ سال از مراکز بهزیستی ترخیص می شوند گفت: به هر یک از این افراد ۲۰ میلیون تومان برای شروع زندگی مستقل کمک می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به  نقل از«مهر» ، حبیب الله مسعودی فرید در مورد ترخیص کودکان از مراکز شبانه روزی بهزیستی افزود : کودکانی که بعد از ۱۸ سالگی شرایط ترخیص را داشته باشند مبلغی به آنها برای کمک و مستقل شدن پرداخت می شود.

وی بیان داشت : ۲۰ میلیون تومان برای کمک به مستقل شدن کودکان هنگام ترخیص به حساب این افراد واریز خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در پاسخ به این سوال که به برخی از کودکان این کمک پرداخت نشده است افزود: پیگیریهای لازم را انجام دادیم تا امسال به همه بچه ها مبلغی به عنوان کمک داده شود و اگر کسی دریافت نکرده حتما خبر بدهد و به مراکز بهزیستی مراجعه کند و به طور حتم به همه کودکان بعد از ترخیص مبلغی پرداخت خواهد شد.

وی از تشکیل کمیته ترخیص در استانها خبر داد و اظهار داشت: سیستمی را تعریف کرده ایم که حتما باید گزارش کمیته ترخیص را استان ها برای ما بفرستند که بدانیم افرادی که میخواهند امسال ترخیص شوند چه کسانی هستند تعداد و اسامی آنها نیز باید مشخص شده باشد تا براین اساس برنامه ریزی های لازم را برای ترخیص بچه ها انجام دهیم.

 وی گفت: هر سال ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از مراکز سازمان بهزیستی ترخیص می شوند که این تعداد شامل پسران و دختران می شود.

کد خبر 11491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =