سمنان ا حضور مدیرکل بهزیستی استان در اختتامیه جشنواره ورزشی ویژه سازمان های مردم نهاد

تقدیر از رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان ، کارشناسان و مسئولین مراکز غیر دولتی تحت نظارت در محل فرمانداری شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی ویژه سازمان های مردم نهاد با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار و رئیس اداره بهزیستی شهرستان و دیگر مسئولین اجرایی در محل فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد.

فرماندار شهرستان سمنان در ابتدا از زحمات و فعالیتهای اداره کل بهزیستی استان سمنان و اداره بهزیستی شهرستان سمنان در خصوص مشارکت و حضور فعال سازمانهای تحت نظارت بهزیستی در این جشنواره تقدیر و تشکر داشت.

وی افزود: برگزاری این جشنواره با حضور و مشارکت بیش از ۴۰۰ نفر در ۱۲ رشته ورزشی برگزار شد و ایجاد نشاط و شادابی در بین عموم جامعه و اعضای سازمان های مردم نهاد یکی از مهم ترین ابعاد این جشنواره است.

 فرماندار شهرستان سمنان در ادامه گفت:تخصصی بودن فعالیت تشکل ها و نظارت سازنده ی سازمان ها مردم نهاد و اطلاع عموم از فعالیت آنان در تقویت تعاملات آنان با اقشار جامعه در آینده جامعه تاثیر می گذارد.

تقدیر از رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان ، کارشناس مراکز غیردولتی شهرستان سمنان ، کارشناسان و مسئولین فنی مراکز تحت نظارت بهزیستی بنام های مهرجویان صالح ، شهید هانی ، یاریگر نیک ، شمیم بهشت ، راه آسمان و کوثر ولایت یکی دیگر از برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 11486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد