اجرای پویش «حلقه وصل باشیم» در استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با سراسر کشور پویش" حلقه وصل باشیم" در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش "حلقه وصل باشیم" در استان خبر داد و گفت: پویش «حلقه وصل هم باشیم» برای کمک به تامین جهیزیه فرزندان عقد کرده و تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان تشکیل شده است تا با مساعدت مادی و معنوی خیرین جهیزیه  این خانواده‌ها مهیا شود.

محمدی افزود: در حال حاضر بیش از 700 نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی پشت نوبت بهره‌مندی از خدمت تامین جهیزیه هستند که در نظر است با جذب  مشارکت‌های مردمی برای تهیه جهیزیه مقدمات تشکیل زندگی برای آن‌ها فراهم شود.

سرپرست بهزیستی استان با اشاره به اینکه امسال 410 میلیون ریال برای تأمین جهیزیه 41 مددجو کمک شده است، گفت: برای شرکت در این پویش مردمی هر کس می‌تواند به اندازه توانایی خود از طریق خرید کالا و یا پول نقد این زوج‌های جوان را مورد حمایت قرار دهد.

وی اضافه کرد: علاوه بر ادارات، مجتمع‌های بهزیستی و موسسات خیریه، شماره حساب 4169034541781041 بانک مرکزی برای واریز کمک های نقدی مردم  استان پیش‌بینی شده است

کد خبر 11458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد