بهار | رصد اشتغال بهبود یافتگان بهزیستی

معاونت مشارکتهای مردمی، رئیس اداره بهزیستی بهار، مسئول بازرسی، کارشناسان حراست و اشتغال استان و شهرستان از کارگاه های اشتغال افراد بهبود یافته بازدید بعمل آوردند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان یکی از این کارگاه های موفق از بهبود یافتگان می باشد که با دریافت وام از بهزیستی توانسته جهت خود و دو نفر از بهبود یافتگان دیگر اشتغال ایجاد نماید.

 معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در حاشیه این بازدید ضمن مثبت ارزیابی نمودن این کارگاه گفت: با توجه به ظرفیت های بالای روستا ها، اینگونه افراد می توانند با توجه به ارزان تر بودن مکان نسبت به شهر ها، فعالیت خود را ادامه دهند و سازمان نیز در راستای توسعه ی اشتغال این عزیزان با رایزنی با سایر نهاد ها و ادارات به آنها کمک نماید.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز گفت: روستای لتگاه شهرستان بهار، قطب جوراب بافی کشور بوده و مردم این روستا با ایجاد کارگاه های خانگی در تولید این محصول موفق می باشند و محصولات خود را به سایر استان های دیگر نیز ارسال می نمایند.

نوروزی گفت: منطقه لالجین و روستا های اطراف آن هر کدام در تولید یکسری از محصولات، صنایع دستی و هنری و همچنین تولید پوشاک بسیار فعال هستند و امیدواریم مددجویان دیگر ما نیز از این ظرفیت بالا استفاده نمایند

کد خبر 11452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد