ری | فرمانده و اعضای شورای بسیج ادارات شهرستان ری با مدیر بهزیستی دیدار کردند

فرمانده و اعضای شورای بسیج ادارات شهرستان ری با علی نعمتی مدیر بهزیستی دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، فرمانده بسیج ادارات  به همراه اعضای شورای پایگاه با مدیر  بهزیستی این  شهرستان دیدار و گفتگو  کردند.
رفیعی فرمانده بسیج ادارات  ضمن تبریک  انتصاب علی نعمتی به عنوان مدیر بهزیستی گفت: با توجه  به این که بسیج یادگاری از امام خمینی (ره) است لذا وظیفه همه ما است که این امانت را در جهت نظام و انقلاب به پیش ببریم ؛ آن چه را که به عنوان ارزش و آرمان در جامعه می بینیم بخاطر وجود شهداء عزیز است که  با ازخود گذشتگی نظام را بیمه کردند.

علی نعمتی ضمن اشاره به فرمایش  رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که بسیج  شجره طیبه است، گفت: بسیج با رهنمودهای بنیان گذار انقلاب اسلامی  هویت یافته است؛ بسیج در سایه رهبری زعیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به ثمر نشست و این شجره طیبه ثمره سالها مبارزه و مجاهدت نسلی بود که از جان مایه گذاشته تا ایران از سلطه استعمار رهایی یابد. 

وی ادامه داد: راهکارهای بسیج و تفکر بسیجی است که می تواند جامعه را در راستای اهداف نظام به پیش ببرد وچشم انداز روشنی برای سالهای آتی کشورمان باشد.

بنا براین گزارش علی نعمتی مدیر بهزیستی شهرستان ری به همراه مسئولین حراست و  روابط عمومی ضمن بازدید از  بخش های مختلف شیر خوارگاه حضرت رقیه(س) و نحوه نگهداری از مددجویان بخشهای مختلف، از نزدیک با پرسنل مرکز دیدار و با آنها در خصوص مسائل و مشکلات موجود  گفتگو و در پایان بازدید از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 11448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد