نایب قهرمانی بهزیستی اصفهان در شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی زنان شاغل در بهزیستی سراسر کشور 

عصر دیروز شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی زنان شاغل در بهزیستی سراسر کشور به کار خود پایان داد و تیم بهزیستی اصفهان با دو مدال طلا و سه مدال نقره نایب قهرمان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، عصر دیروز شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی زنان شاغل در بهزیستی سراسر کشور به کار خود پایان داد و تیم بهزیستی اصفهان با دو مدال طلا و سه مدال نقره نایب قهرمان شد.
این جشنواره با حضور ۲۰۰ ورزشکار از 22 استان با هدف ارتقاء وضع روحی و انگیزه و بهبود سلامت جسمی و تشویق عمومی کارکنان و ایجاد رقابت سالم در رشته‌های آمادگی جسمانی، شطرنج، فوتبال دستی، دوومیدانی، شنا و تنیس روی میز در قالب رشته‌های تیمی و انفرادی در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تیم بانوان بهزیستی اصفهان در غیاب برخی از مدال آوران خود با حضور 7 ورزشکار با مدال طلای اعظم خرم آبادی در رشته شنا در رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال ، مدال طلای مرضیه طاهری در رشته دو و میدانی در رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال ، مدال نفره ی الهام وحیدنیا در رشته شنا در رده سنی زیر ۳۵ سال ، مدال نقره ی میترا یگانه منش در رشته آمادگی جسمانی در ردوه سنی بالای ۴۶ سال و مدال نقره ی زهرا کریمی در رشته دو و میدانی در رده سنی بالای ۴۶ سال پس از استان تهران نایب قهرمان شد.

کد خبر 11446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد