شهریار | کارگاه آموزشی نشست خانواده مطهر و خودشناسی برگزار شد

کارگاه آموزشی نشست خانواده مطهر ویژه زنان سرپرست خانوار و خودشناسی و ارتباط موثر بارویکرد مثبت نگری ویژه پرسنل بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهریار، به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان و تعمیق باورهای دینی گروه هدف کارگاه آموزشی نشست خانواده مطهر با موضوع شیوه های دعوت فرزندان به نماز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی  مدرس دوره  به بیان مشخصات و ویژگی های گروههای سنی مختلف فرزندان، راهکارهای نمازخوان کردن فرزندان هفت تا دوازده سال پرداخت  و موضوعات مختلفی همچون احکام مربوط به نماز و نحوه اقامه صحیح این فریضه الهی و پاسخ‌گویی به شبهات مددجویان در بحث نماز به مددجویان آموزش داده شد.

بنابر این گزارش دومین جلسه آموزشی خودشناسی وارتباط موثر بارویکردمثبت نگری ویژه پرسنل بهزیستی شهریار نیز با تدریس دکترمنصور قره باغی در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

منصور قره باغی، روانشناس نیز به تشریح فاکتورهای مثبت در شخصیت انسانها که می توان با توجه به آنها ارتباطات بین فردی سازنده درخانواده وجامعه ایجاد کرد پرداخت.
قره باغی ارتباط بین فردی سازنده را مانند مثبت نگری، یافتن افکار، احساسات و رفتارهای مثبت در خود و اعضای خانواده برشمرد و انجام بازیهای مثبت نگری درمنزل وب رگزاری کلاسها، کارگاهها و همایش مثبت نگری را توصیه کرد.

کد خبر 11437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد