جوابیه بهزیستی بوشهر
برای سایت و پایگاه خبری صدای استان

در خصوص خبر منتشر شده از سوی سایت ذکر شده به اطلاع می رساند، اعتبار مورد نیاز این واریزی، مازاد بر اعتبارات ملی و استانی ( و نه از اعتبارات مصوب سالانه بهزیستی استان) بوده و از سوی بالاترین مقام مسئول سازمان برنامه و بودجه کشور تامین و تخصیص یافته است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ، اداره کل بهزیستی این استان در پاسخ به خبر 《رسوایی بزرگ در بهزیستی بوشهر》در وب سایت صدای استان جوابیه ای صادر کرد .

متن جوابیه به این شرح است :

مدیریت محترم سایت و پایگاه خبری صدای استان 

با سلام

احتراماً در پاسخ به مطلب مندرج در آن سایت و پایگاه خبری با عنوان «رسوایی بزرگ در بهزیستی استان بوشهر» که در تاریخ 19 آذر ماه منتشر شد ، جوابیه زیر خدمتتان ارسال می گردد لذا مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی نسبت به انتشار این جوابیه اقدام نمائید.

در خصوص خبر منتشر شده از سوی سایت ذکر شده به اطلاع می رساند، اعتبار مورد نیاز این واریزی، مازاد بر اعتبارات ملی و استانی ( و نه از اعتبارات مصوب سالانه بهزیستی استان) بوده و از سوی بالاترین مقام مسئول سازمان برنامه و بودجه کشور تامین و تخصیص یافته است طبق ضوابط و صرفاً به همین منظور، موافقتنامه ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مبادله شده و دستور پرداخت آن نیز کتباً و رسماً از سوی نهاد عالی دولت به بهزیستی استان ابلاغ گردیده است.

شایان ذکر است پرداخت ها به تعداد 712 نفر در سه مرحله به مبلغ یک میلیارد تومان بوده است که با اطلاع قبلی و هماهنگی دستگاه های نظارتی استان و بهزیستی کشور صورت پذیرفته و اقشار مختلفی را (حتی افراد خارج از پوشش سازمانهای حمایتی) در بر گرفته است که عمدتاً نیازمندان مراجعه کننده به دفتر ارتباطات مردمی بالاترین مقام اجرایی دولت در سفر استانی به بوشهر و نه الزاماً جامعه‌ی هدف بهزیستی استان بوده است.

در ضمن رونوشت کلیه مکاتبات، اسناد و مدارک مربوطه نیز به عالیترین مقام اجرایی دولت در استان و سازمان بهزیستی کشور ارسال گردیده است و تمامی اسناد و مدارک مربوط به پرداخت های صورت گرفته، جهت ارائه به دستگاه های نظارتی ورسیدگی، قابل دستیابی‌ است.

در خاتمه قابل ذکر است جامعه‌ی هدف بهزیستی و رعایت حقوق حقه‌ی ایشان، همواره در اولویت اهداف سازمان بوده است و بر اجرای صحیح و دقیق قوانین تأکید و اصرار دارد و ضمن استقبال از اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی، رسانه‌ها و فعالین اجتماعی را ناظرین بر فعالیتهای خود می داند.

کد خبر 11425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد