فردیس | برگزاری کارگاه آموزشی مناسب سازی معابر و مبلمان شهری در شهرستان فردیس

در این کارگاه آموزشی پیمانکاران شهرداری؛ سازندگان؛ مهندسان ناظر؛ کارشناسان شهرداری و دستگاه های اجرایی در سطح استان البرز و شهرستان فردیس حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :کارگاه آموزشی مناسب سازی معابر و مبلمان شهری در شهرستان فردیس با حضور پیمانکاران شهرداری؛ سازندگان؛ مهندسان ناظر؛ کارشناسان شهرداری و دستگاه های اجرایی در سطح استان البرز و شهرستان فردیس برگزار شد.

این کارگاه آموزشی ویژه تمامی دستگاه های اجرایی روز سه شنبه ۱۹ آذر در سالن ایثارگران فردیس جهت ارتقاء سطح دانش کارشناسان دستگاه های اجرایی(جشنواره شهید رجایی) به همت بهزیستی و فرمانداری فردیس و با میزبانی شهرداری این شهرستان برگزار شد.

علی صیاد معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت :باید وضعیت مبلمان شهری و مناسب سازی برای معلولان و جانبازان که یکی از سیاست های بهزیستی است مورد توجه خاص قرار گیرد و باید همه ادارات و نهادها بخصوص شهرداری نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند و کاستی ها در این زمینه باعث محرومیت معلولین از بهره مندی از حقوق شهروندی و خدمات شهری میشود.

وی افزود :معلولان با شرایط فعلی برای انجام امور روزمره در جامعه بطور مثال مراجعه به بانکها حتی استفاده از عابر بانکها مجبور و وابسته به کمک دیگران هستند.

وی در پایان گفت :شهرداریها بدون لحاظ کردن مناسب سازی تردد معلولان برای ساختمانها مجوز احداث صادر نکنند.

کد خبر 11410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد