بهزیستی بدون حمایت مردم و همکاری دستگاه ها در انجام مأموریت های خود موفق نخواهد بود

نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای گسترش همکاری های بین بخشی با حضور مدیران کل بهزیستی و اوقاف امور خیریه و معاونین حوزه های تخصصی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تشریح فعالیت های سازمان بهزیستی گفت : بهزیستی سازمانی تخصصی است که بر اساس قوانین بالادستی متولی ارائه خدمات اجتماعی در کشور است .

حمیدرضا الوند گفت : پس از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بزرگ ترین و بیشترین واحدهای ارائه خدمات متعلق به سازمان بهزیستی است .

وی افزود : بهزیستی از جمله دستگاه هایی است که مطابق ضوابط و مقررات مجاز به جمع آوری کمک های مردمی در جهت انجام مأموریت های محوله است .

الوند خاطرنشان کرد : بهزیستی بدون حمایت مردم و همکاری دستگاه ها در انجام مأموریت های خود موفق نخواهد بود ، لذا برگزاری این جلسات در جهت هم اندیشی و بررسی راهکار های عملیاتی به منظور بهره مندی از ظرفیت های مشترک در جهت گسترش و ارتقاء کیفیت خدمات نیست .

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به پویش شهروندی « حلقه وصل » پویش تأمین جهیزیه برای نیازمندان گفت : در این پویش 600 زوج استان همدان نیازمند اقلام ضروری هستند لذا امیدواریم خیرین در تأمین جهیزیه این 600 زوج ما را یاری نمایند .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز گفت : اوقاف و امور خیریه در سه حیطه اداره موقوفات، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه و برنامه های فرهنگی فعالیت می نماید لذا این آمادگی وجود دارد تا در حیطه اختیارات سازمانی خود در جهت گسترش خدمات به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی همکاری های لازم را با بهزیستی استان داشته باشد .

رضا حاجی زین العابدینی افزود : تلاش خواهیم کرد در وقف های جدید واقفین خیراندیش را به سمت وقف در جهت رفع مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی سوق دهیم .

وی گفت: دخل و تصرف در موقوفات مطابق نیات واقفین خواهد بود لذا با بررسی هایی که انجام خواهد شد ، تلاش خواهیم کرد مواردی را که می توان در  جهت کمک به مددجویان بهزیستی به مصرف رساند احصاء به این مهم اختصاص دهیم .

کد خبر 11403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد