در رسانه/تداوم موفقیت‌های اداره کل بهزیستی ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام از ارتقا رتبه‌های شماری از دفاتر تخصصی این اداره کل خبر داد.

زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , از ارتقا رتبه‌های شماری از دفاتر تخصصی این اداره کل خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی نظام نامه سازمان بهزیستی کشور که توسط دفتر مدیریت عملکرد در نیمه نخست امسال انجام گرفته این اداره کل در سه حوزه موفق به ارتقا رتبه در سطح کشور شده است.

 همتی ادامه داد: این موفقیت‌ها شامل کسب رتبه دوم کشوری شورای سالمندان، کسب رتبه سوم کشوری شورای مناسب سازی و کسب رتبه دوم کشوری در حوزه فرهنگی است.

او از حمایت‌های استاندار ایلام به عنوان رییس ستاد مناسب سازی و سالمندان استان و همچنین همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در اجرای فعالیت‌های مرتبط با این حوزه‌ها تقدیر کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام اظهار کرد:اداره کل بهزیستی ایلام در ارزیابی دوره گذشته موفق به کسب رتبه سوم کشوری در حوزه معاونت پیشگیری، ارتقا حوزه فرهنگی این اداره کل از رتبه ۱۶ به سوم، کسب رتبه‌های تک رقمی‌های حوزه مسکن، اشتغال، مشارکت‌های مردمی، دفتر توانمندسازی و مراکز غیر دولتی که پیش‌تر دارای رتبه دو رقمی بودند، شده است.

همتی بیان کرد: اداره کل بهزیستی ایلام در جشنواره شهید رجایی امسال به دلیل موفقیت در کیفیت شاخص‌های عمومی به عنوان دستگاه برتر انتخاب و مدیر کل این دستگاه از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.

پایان/

کد خبر 11400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد