بهزیستی استان زنجان موفق به دریافت گواهینامه ایزو  شد

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : امور مالی و پشتیبانی بهزیستی استان زنجان در راستای ارتقای استانداردهای مدیریت کیفیت ارائه خدمات و همچنین بهبود و اصلاح فرآیندها و اقدامات اجرایی، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2015 شد.


به‌گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در  این خصوص افزود : این استاندارد سازمان را در قالب یک سیستم می بیند و با نگاه فرآیندگرا به سازمان سعی می کند، ارتباط مطلوبی را بین واحدهای سازمان ها ایجاد کرده تا علاوه بر بهبود ارتباطات سازمان و کیفیت این ارتباطات، بتوان خدمات بهتری را نیز به مشتری ارائه نمود .
وی تصریح کرد : بکارگیری سیستم مدیریت کیفی کمک می کند تا رضایت جامعه هدف افزایش و انسجام یافته و پروسه های داخلی را تقویت نموده و همچنین می تواند خطر عدم رضایت جامعه هدف را نیز به حداقل رساند  .
محمدی بابیان اینکه استاندارد بین المللی ایزو ۲۰۱5: 9۰۰1 بر اساس اصول مدیریت کیفیت تدوین گردیده و در حال حاضر آخرین ویرایش الزامات سیستم های مدیرین کیفیت می باشد، گفت: این استاندارد بر روی اصولی همچون تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، رویکرد فرآیندی، بهبود، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت مالی تاکید دارد.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: رضایت مندی جامعه هدف و ارائه خدمات به موقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی بهزیستی است .

کد خبر 11388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد