نماینده ولی فقیه در مازندران: امکانات را بیشتر به سمت اقشار کم درآمد ببریم

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حاشیه بهره برداری از 1331 طرح تولیدی و کارآفرینی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اعتباری بالغ بر 1537 میلیارد ریال به اتفاق دکتر باقری سرپرست بهزیستی مازندران با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با آیت الله لائینی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ایت دیدار با تاکید بر اهمیت ویژه به قشر ضعیف و محروم جامعه  گفت: باید امکانات را بیشتر به سمت اقشار کم درآمد ببریم و به اقتصاد خانواده بیشتر توجه کنیم.

وی یادآور شد: دعای این اقشار بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و آه و ناله‌شان نیز می‌تواند بسیاری از مشکلات را بوجود بیاورد، کسانی که به این ملت، خیانت کردند لیاقت خدمت به این مردم و این پرچم را ندارند و آه همین مردم  آنها را از بین خواهد برد.

محمدی لائینی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: استان مازندران بر خلاف ظاهر خوبش دچار مشکلات جدی است، امیدوارم سفر بیشتری برای کمک به مازندران داشته باشید و ضروریات را در این استان حل کنید تا دیگر محرومیت وجود نداشته باشد، بنیاد برکت بودجه‌های خوبی در صنعت، مساجد و غیره به وجود آورده است، باید به این برکت شاکر باشیم.

دکتر باقری نیز در ادامه با تاکید بر توانمندی های مددجویان بهزیستی خواستار حمایت ویژه از نخبگان و ایده پردازان جامعه هدف بهزیستی شد و این مهم را اقدام مناسبی در جهت حمایت از تولید ملی دانست.

کد خبر 11379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد