مبارکه| مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور مسئولین شهرستان در سالن خانه معلم شهرستان مبارکه برگزار گردید.

با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه، مهندس عصار زادگان فرماندار، فرشته صالحی عضو شورای اسلامی شهر مبارکه، نوری عضو شورای اسلامی شهر دیزیچه، امیری رئیس اداره بنیاد شهید و حضور رییس و پرسنل حوزه توانبخشی بهزیستی و معلولین در سالن خانه معلم مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین برگزار گردید.
در ابتدای مراسم  حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان مبارکه،  ضمن تقدیر و تشکر از خانواده ها و مربیان که مسئولیت  فرزندان استثنایی را بر عهده دارند، خطاب به آنها گفت: این فرزندان بهشتی هستند و خدمت به ایشان توشه ای  برای آخرت تان خواهد بود .
در ادامه دکتر نسیم نفر سرپرست بهزیستی شهرستان مبارکه با اشاره به تعداد معلولین شهرستان  بیان داشت: اداره بهزیستی افتخار خدمت رسانی به 3261 فرد دارای معلولیت را بعهده دارد. در شهرستان 5 مرکز توانبخشی در حال ارایه خدمات به این عزیزان می باشد.
وی افزود: در سال جاری 12 میلیارد و 650 میلیون ریال وام تسهیلات توانبخشی و 460 میلیون ریال تسهیلات مسکن به مددجویان ارایه شده است. 
نفر در پایان گفت: مهمترین نیاز افراد دارای معلولیت شهرستان در کنار اشتغال مناسب سازی اماکن  و معابر عمومی می باشد که همکاری تمام ارگانهای دولتی را می طلبد.

کد خبر 11376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد