بهار |نشست سه جانبه در خصوص تشکیل تعاونی افراد تحت حمایت بهزیستی

جلسه ای با حضور رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره تعاون،رئیس بانک توسعه تعاون و کارشناسان بهزیستی شهرستان در خصوص تشکیل تعاونی زنان سرپرست خانوار و همچنین افراد دارای معلولیت تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان  رئیس اداره بهزیستی در این جلسه عنوان نمود: بهزیستی در راستای حمایت از گروه های هدف، اقدام به تشکیل گروه های همیار نموده است که به نوعی خود این گروه ها مانند تعاونی هستند و در جهت توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار می باشد.

نوروزی افزود: کمک های بلاعوض خوبی به این گروه ها از طریق بهزیستی استان پرداخت می شود و اگر با همکاری اداره تعاون و بانک توسعه تعاون این تعاونی ها تشکیل شود، اداره بهزیستی نیز حمایت های خود را داشته و بخشی از سهم آورده این عزیزان را پرداخت خواهد نمود.

ضمیری، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهار نیز ضمن قرائت تفاهم نامه و ابلاغ وظایف هر کدام از دستگاهها گفت: هدف وزارت رفاه تسهیل در روند اشتغال می باشد و ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های بهزیستی در زمینه وام های خود اشتغالی کم بهره، تعاونی ها کوچک را تشکیل داده و در ادامه از آنها حمایت نمائیم

کد خبر 11370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد