حضور مدیر کل بهزیستی ایلام در برنامه ملاقات عمومی استاندار

برنامه ملاقات عمومی استاندار ایلام با مردم در محل استانداری ایلام با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از جمله مدیر کل بهزیستی ایلام برگزار شد.

در این برنامه شهروندان از نزدیک خواسته ها و مطالبات خود را مطرح کردند و در ادامه استاندار ایلام دستورات لازم در جهت رفع مشکلات به مدیران مربوطه صادر کردند.

نکته قابل توجه در این دیدارها حضور دستگاه های مرتبط با خواسته ها و مطالبات مردمی بود، بطوریکه افرادی که خواستار ملاقات با استاندار بودند از قبل از طریق حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام و یا از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه سامد مسائل و مشکلات خود را ثبت کرده بودند و امروز به تناسب این مطالبات مدیران دستگاه های مرتبط از جمله "زهرا همتی" مدیر کل بهزیستی ایلام در برنامه ملاقات مردمی حضور یافته و به درخواست های مردمی پاسخ گفتند.

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در حاشیه این دیدارها با تاکید بر اینکه مسوولان باید همواره در دسترس مردم باشند، گفت: ارتباط سهل و ساده مردم با مسوولان یک ضرورت است و مدیران باید این مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی بیان کرد: به معاونان، مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران بخشنامه کرده ایم که حداقل یک روز در هفته برنامه ملاقات عمومی داشته باشند و از نزدیک به خواسته ها و مطالبات مردمی رسیدگی کنند.

لازم به توضیح است، برنامه ملاقات عمومی مدیر کل بهزیستی استان ایلام روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود.

پایان/

کد خبر 11368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد