10میز از آثار هنرهای دستی افراد دارای معلولیت درمرکز فیاض بخش یک به نمایش گذاشته شد

نمایشگاه آثار هنرهای دستی افراد دارای معلولیت با حضور معاون توانبخشی- مشاور عالی مدیرکل - مدیربهزیستی شهرستان بهزیستی کرمان – رییس و کارکنان مرکز توسعه و تامین فیاض بخش و جمعی از کارشناسان برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان علیرضا اسدی معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان در جریان بازدید از نمایشگاه آثار هنرهای دستی افراد دارای معلولیت با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاهها می تواند به تقویت اعتماد به نفس افراد تحت حمایت منجر شود ؛ اظهار داشت : بهزیستی استان کرمان باید ساز وکاری برای دائر کردن اینگونه نمایشگاههای دائمی طراحی کند.
مهدیه دلاوری رئیس مرکز توسعه و  تامین فیاض بخش یک در حاشیه این بازدید به واحد خبر روابط عمومی بهزیستی استان کرمان گفت : نمایشگاه آثار هنری های دستی افراد دارای معلولیت ، به عنوان اولین تجربه مرکزتوسعه و تامین فیاض بخش یک صبح دوشنبه و سه شنبه به مدت دو روز در مرکز دائر است .
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را گرامی داشت روز جهانی افراد دارای معلولیت ذکر کرد و گفت : 10 میز شامل پته،بافتنی،گلسازی و... از آثار افراد  نابینا ،ناشنوا و بیماران اعصاب وروان در این نمایشگاه در معرض نمایش و فروش قرار گرفت.

کد خبر 11357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد