آذربایجان شرقی|افزایش وام اشتغال مددجویان و معلولین بهزیستی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ،مدیر کل بهزیستی استان در نشست خویش با مدیر عامل انجمن خانواده ناشنوایان از افزایش وام اشتغال مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی تا سقف 50 میلیون تومان خبر داد.

محسن ارشد زاده در این نشست که با هدف بررسی و حل مشکلات تشکل مذکور برگزار گردید؛برقراری کمک هزینه معیشت و تخصیص سبد کالا برای ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی استان از سال گذشته را یاد آور شده و افزود:علاوه بر خدمات مذکور در راستای اشتغال معلولین تحت پوشش حق بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی برای این قشر را بهزیستی به مدت 5 سال تقبل می نماید.

وی با اشاره به کمک هزینه یک میلیون تومان برای ازدواج معلولین افزود:در راستای تامین مسکن اقشار تحت پوشش بهزیستی ،30 میلیون تومان کمک بلاعوض برای خانواده های دارای دو عضو معلول و 10 میلیون تومان کمک بلاعوض برای یک عضو معلول توسط این سازمان تعلق می گیرد.

ارشد زاده با تاکید بر استفاده از فضاهای تشکل ها در راستای برگزاری کلاسهای آموزشی و مهارت آموزی در راستای توانمند سازی اعضای آنها ،ابراز داشت:جمع آوری بانک اطلاعاتی افراد آماده به کار جهت تسریع در اشتغال آنان را حائز اهمیت دانست.

کد خبر 1134

خدمات الکترونیک پرکاربرد