تداوم موفقیت های اداره کل بهزیستی ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام از ارتقا رتبه های شماری از دفاتر تخصصی این اداره کل خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی نظام نامه سازمان بهزیستی کشور که توسط دفتر مدیریت عملکرد در نیمه نخست امسال انجام گرفته این اداره کل در سه حوزه مختلف فعالیتها موفق به ارتقا رتبه در سطح کشور شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، زهرا همتی با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهمترین این موفقیتها کسب رتبه دوم کشوری شورای سالمندان است بطوریکه بر اساس اعلام دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، این شورا در استان ایلام در ردیف پنج استان برتر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس همین ارزیابی شورای مناسب سازی اداره کل بهزیستی استان ایلام موفق به کسب رتبه سوم در کشور شده است.
وی گفت: علاوه بر این بر اساس این ارزیابی انجام گرفته حوزه  فرهنگی اداره کل بهزیستی ایلام رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

به گفته وی، این موفقیتها بر اساس نتایج ارزیابی شش ماهه نخست سال 98 نظام نامه نظارتی ستاد به استان انجام گرفته است.

وی از حمایت های استاندار ایلام به عنوان رییس ستاد مناسب سازی و سالمندان استان و همچنین همکاری دستگاه های  مختلف اجرایی در اجرای فعالیتهای مرتبط با این حوزه  ها تقدیر کرد.

اداره کل بهزیستی ایلام در ارزیابی دوره گذشته موفق به کسب رتبه سوم کشوری در حوزه معاونت پیشگیری، ارتقا حوزه فرهنگی این اداره کل از رتبه 16به سوم ، کسب رتبه های تک رقمی های حوزه مسکن، اشتغال، مشارکتهای مردمی، دفتر توانمندسازی  و مراکز غیر دولتی که  پیش تر دارای رتبه دو رقمی بودند، شده است.

لازم به ذکر است که اداره کل بهزیستی ایلام در جشنواره شهید رجایی امسال به دلیل موفقیت در "کیفیت شاخص های عمومی" به عنوان دستگاه برتر انتخاب و مدیر کل این دستگاه از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.

پایان/

کد خبر 11338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد