فریدن| برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت اداره بهزیستی با مشارکت اداره آموزش وپرورش و مدیریت هتل سیمرغ شهرستان فریدن و با حضوریسلیانی رییس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان و روسای ادارات اجرایی مراسم جشنی ویژه دانش آموزان مدرسه استثنایی مهر امام و دانش آموزان افراد دارای معلولیت مدارس دولتی در هتل سیمرغ شهرستان فریدن برگزار شد.

فرزانه یسلیانی رییس اداره بهزیستی با حضور در این مراسم  این روز را به افراد دارای معلولیت تبریک گفت و افزود: روز جهانی افراد دارای معلولیت روز پاسداشت ارزشها و روز به اثبات رساندن خواستن توانستن است.
وی گفت: افراد دارای معلولیت جزو شهروندان جامعه هستند و از حقوقی برابر بهرمنده اند. پس میبایست مشارکت فعالانه و همه جانبه این افراد در زندگی اجتماعی گسترش یابد.
این مراسم با اجرای سرود توسط دانش آموزان ناشنوا، تردستی و شعبده بازی، اجزای موسیقی سنتی،اجرای مسابقه و تئاتر طنز و اهدای جوایزی به عنوان یادبود به افراد دارای معلولیت و تقدیر از افراد دارای معلولیت نخبه و موفق ادامه یافت و در پایان نیز از نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان مدرسه مهر امام و حرفه آموزان مزکز حرفه آموزی روزانه سروش بازدید به عمل آمد.

کد خبر 11327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد