کرمانشاه ا ضرورت بررسی مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه از جمله مشکلات مددجویان تحت حمایت ما اشتغال آنهاست، گفت: با توجه به آسیب اجتماعی بیکاری در استان، در تلاشیم بتوانیم در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان با حضور دکتر رضوان مدنی، معاونین و روسای ستادی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات یک سال و سه ماهه علی پرندین تجلیل و علیرضا محمدی به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی بهزیستی استان معرفی شد.

از سوابق کاری علیرضا محمدی سرپرست جدید روابط عمومی بهزیستی استان می توان به مدیریت دفتر مدیرکل به مدت دوسال، کارشناس دفتر بازرسی به مدت دوسال و دبیر شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز به مدت پنج سال اشاره کرد.

دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: انتصابات جدید مدیران در بهزیستی به منزله ضعف کاری آنها نیست و تمام تلاش ما اجرای برنامه های راهبردی بر اساس دستورالعمل سازمان است.

وی بیان داشت: رسالت اصلی حوزه روابط عمومی ارتباط موثر با رسانه هاست و اطلاع رسانی خدمات بهزیستی به مردم می تواند در جذب کمک‌های مردمی و خیرین تاثیرگذار باشد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، بهزیستی با جامعه هدف گسترده و خدمات بالا سازمانی تخصصی است که با مشکل کمبود نیرو مواجه است و بهزیستی استان در حال حاضر بخشی از وظایف خود را با نظارت دقیق به بخش خصوصی واگذار کرده است.

این مسئول عنوان کرد: آگاهی بخشی به مردم و معرفی خدمات بهزیستی به آنها می تواند موجب گسترش کار خیر دسته جمعی و هدفمند باشد و در این صورت مردم با خیال راحت کمک های خود را به این سمت هدایت می کنند.

وی با بیان اینکه از جمله مشکلات مددجویان تحت حمایت ما اشتغال آنهاست، گفت: با توجه به آسیب اجتماعی بیکاری در استان، در تلاشیم بتوانیم در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسکن مددجویان از دیگر مشکلاتی است که بررسی آن در اولویت کاری ما بوده و مددجویان بهزیستی اقشار مختلفی از جمله معلولان، محرومان، زنان سرپرست خانوار، سالمندان، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، بیماران روانی مزمن هستند که ارائه خدمات به آنها نیازمند داشتن همراهی خیرین و مردم است.

دکتر رضوان مدنی تصریح کرد: قریب به پنج هزار نفر پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند و کمک معنوی رسانه ها می تواند بهزیستی را در اجرای هر چه بهتر برنامه ها و ارائه خدمات به مددجویان به جلو بکشاند.

علی پرندین سرپرست قبلی روابط عمومی بهزیستی استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های دکتر رضوان مدنی با اشاره به حوزه فعالیت گسترده سازمان بهزیستی  و حساسیت کار در روابط عمومی این اداره کل، گفت: سعی کردم در زمان تصدی این پست بتوانم نهایت خدمت را برای این سازمان و جامعه هدف داشته باشم.

وی با اشاره به تعامل خوب روابط عمومی بهزیستی استان با رسانه ها، افزود:انتشار بیش از 4 هزار خبر در فضای گسترده مجازی، خبرگزاری ها و روزنامه ها نشان از تعامل سازنده این واحد با رسانه هاست.

پرندین همچنین انعقاد تفاهم نامه با صداوسیمای مرکز کرمانشاه و ساخت برنامه های ترکیبی و علمی را از دیگر برنامه های روابط عمومی طی یک سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: تلاش در جهت جلب مشارکت های مردمی و خیرین از دیگر اولویت های کاری بنده در دوران خدمت بوده است.

علیرضا محمدی سرپرست جدید روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم ضمن تشریح برنامه های کاری خود، ارتباط بیشتر با رسانه های جمعی را اولویت کاری و اصلی خود در روابط عمومی اعلام کرد.

شهاب حسینی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی نیز با تقدیر از تلاش های علی پرندین سرپرست قبلی روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خصوصا در بحران های سیل و زلزله، گفت: معاونت پشتیبانی در سنوات گذشته حامی روابط عمومی بوده و در آینده نیز خواهد بود.

 این مسئول بر تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها تاکید کرد و افزود: بهزیستی همواره پذیرای حضور خبرنگاران برای تهیه گزارشات از خدمات ارائه شده به جامعه هدف است، چراکه یقینا تعامل با رسانه ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

کد خبر 1131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد