آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» با هدف تامین جهیزیه

مدیرکل بهزستی خراسان شمالی گفت: کمپین «حلقه وصل باشیم» با هدف تامین جهیزیه زوجین مددجو در سطح استان به راه افتاده است.

اسماعیل قربانی با اشاره به اینکه این طرح در سطح کشور انجام شده، اظهار داشت: این پویش کشوری قرار است 26 هزار و 460 نفر را تحت پوشش قرار دهد که از این مقدار، سهم خراسان شمالی 780 زوج است.

وی با اشاره به اینکه این پویش تا پایان دی ماه ادامه دارد، افزود: این کمپین از تاریخ 9 آذرماه به مناسبت هفته معلول آغاز شده و به کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، خیرین و اصناف در حال فعالیت می باشد.

قربانی تصریح کرد: منابع اداره کل تنها پاسخگوی بخش اندکی از نیاز افراد تحت پوشش است به همین خاطر امید داریم تا در این پویش، کمک های بسیاری از خیرین و مردم دریافت کنیم و افرادی که نیازمند دریافت این هزینه هستند، بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی افزود: زیرساخت های مختلفی برای دریافت کمک از خیرین و مردم ایجاد شده است؛ به عنوان نمونه خیرین بدون نیاز به اینترنت و با شماره گیری کد #1400029*4*733* USSD کمک های خود را به نیازمندان برسانند.

قربانی اظهار داشت: همکاران بنده در معاونت مشارکت های مردم و همچنین اداره فناوری اطلاعات به دنبال افزایش راه های کمک به صورت الکترونیکی هستند که یکی از آن ها استفاده از QR کد است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، از ابتدای سال تا کنون 460 میلیون ریال به 45 خانواده جهت تکمیل جهیزیه کمک شده است.

کد خبر 11280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد