برگزاری مراسم روز گرامیداشت حسابدار در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه

مراسم گرامیداشت روز حسابدار با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاون پشتیبانی، ذیحساب، معاون ذیحساب و پرسنل حوزه مالی بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم گرامیداشت روز حسابدار با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، معاون پشتیبانی، ذیحساب، معاون ذیحساب و پرسنل حوزه مالی بهزیستی استان برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی در این مراسم ضمن تبریک روز حسابدار، اظهار داشت: حسابداران به عنوان بازوهای راست مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه سنگین و خطیری را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه از عوامل موفقیت هر دستگاه اجرایی، داشتن حسابداری دقیق و فعال می باشد، افزود: پرسنل فعال حوزه مالی و حسابداری باید بکوشند روش های نوین در مدیریت و مدیریت مالی را یاد گرفته و با تسلط در سیستم های نرم افزاری بستر های اجرای آن را فراهم کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین از تلاش ها و خدمات بسیار خوب پرسنل حوزه مالی بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان نیز در این مراسم با تاکید بر شفافیت مالی در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: داشتن شفافیت مالی می تواند بر جذب مشارکت های مردمی و اعتماد عمومی به بهزیستی بسیار موثر باشد.

کد خبر 11266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد