اولین نشست صمیمی مدیر کل و سرپرست حوزه توانبخشی با همکاران توانخواه و دارای توانخواه در خانواده

توفیق خدمت و شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات کارکنان توانخواه باعث تقویت روحیه همکاری و همدلی در بهبود ارائه خدمات می شود.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نشست صمیمی مدیرکل و معاون توانبخشی با همکاران توانخواه و دارای توانخواه در خانواده برگزار شد

علیرضا ایزدپور : ضمن گرامی داشت هفته معلولین و تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه سلام الله علیها، هدف اصلی از برگزاری این نشست را تقدیر و تشکر از زحمات همکاران دانست.

مدیرکل بهزیستی استان : کسب موفقیتها و پیشرفتها در عرصه های ورزشی، علمی و هنری  نشان از اراده محکم و توانمندیهای خاص این عزیزان دارد که گاه افرادی که از سلامت جسمی برخوردار هستند قادر به انجام آن نیستند.

وی در ادامه : با تاکید بر رویکرد پیشگیری سازمان بهزیستی اذعان داشت: توفیق خدمت و شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات کارکنان توانخواه باعث تقویت روحیه همکاری و همدلی در بهبود ارائه خدمات می شود.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این جلسه بر ارتقای سلامت روان و برگزاری کارگاه های آموزشی، اردهای سیاحتی زیارتی ویژه همه ی کارکنان علی الخصوص خانوادهایی که به نوعی با این پدیده مواجه هستند در جهت ارتقای سلامت روان آنان تاکید ورزید.

تقدیر از کارکنان و خانواده های دارای توانخواه و عوامل اجرایی برنامه هفته ملی معلولین از دیگر برنامه های این نشست صمیمی بود.

 

کد خبر 11246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد