بهار | پرداخت حق بیمه 47 نفر از زنان سرپرست خانوار

جلسه توجیهی بیمه شدگان تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار شهری تحت حمایت بهزیستی شهرستان بهار با حضور رئیس اداره بهزیستی، کارشناس امور اجتماعی و زنان سرپرست خانوار شهرستان بهار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رئیس بهزیستی در این خصوص گفت: بیمه یکی از ضروری ترین مواردی است که هر فرد باید توجه ویژه ای نسبت به آن باید داشته باشد و آن را به عنوان یک چتر حمایتی جهت خود و فرزندان تحت سرپرستی، بداند.

 نوروزی افزود: اداره بهزیستی شهرستان بهار جهت 47 نفر از بانوان سرپرست خانوار از سال 1390 بیمه پرداخت می نماید که این افراد پس از رسیدن به سن 55 سالگی با حداقل 20سال سابقه پرداخت بیمه می توانند بازنشسته شوند و حقوق بازنشستگی را بصورت کامل دریافت نمایند.

وی در ادامه گفت: افرادی که در این نهاد حمایتی تحت پوشش می باشند و برایشان بیمه تامین اجتماعی واریز می شود، نباید در جای دیگری بیمه واریز نمایند چون این کار باعث هدر رفت بودجه و بیت المال خواهد شد و واریز مبلغ حق بیمه از یک نهاد کفایت نموده و پس از اتمام دوران واریز بیمه و رسیدن به سن قانونی بازنشستگی می توانند از حقوق و مزایای آن استفاده نمایند.

کد خبر 11240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد