برگزاری جلسه ی ساخت مسکن مددجویان محروم روستایی در مریـوان

بمناسبت هفته معلولین نشستی در خصوص امتیاز ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش با حضور رئیس اداره بهزیستی مریوان ورئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد و کارشناسان مسکن به میزبانی کمیته امداد مریوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، شهبازی رئیس کمیته امداد ضمن خیر مقدم و تبریک هفته معلولین خاطر نشان کرد که این جلسه در مورد نحوه ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده ای محروم روستایی  تحت نظر بنیاد مسکن انجام می شود.

در ادامه کریمی رئیس بنیاد مسکن مریوان در خصوص این طرح گفت که تفاهم نامه ای بین سازمان برنامه و بودجه با بنیاد مسکن درخصوص ساخت 2000واحد مسکن روستایی خانواده های محروم با شرایط 25میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض و تسهیلات 40میلیون تومانی با سود4درصد نیز می باشد.

ایشان در ادامه از سازمان بهزیستی و کمیته امداد خواست تا با معرفی مددجویان روستایی محروم و فاقد مسکن اقدام نموده و لیست مربوطه را به بنیاد مسکن ارسال نمایند تا ساخت مسکن این عزیزان با شرایط فوق نیز انجام شود.

در پایان حیدری رئیس اداره بهزیستی مریوان نیز از این طرح استقبال کرده و اشاره کرد که در اولین فرصت لیست مددجویان محروم وفاقد مسکن را با همکاری کارشناس مسکن به بنیاد مسکن ارسال خواهیم کرد.

کد خبر 11218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد