جشن بزرگداشت افراد دارای معلولیت در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

مدیر کل بهزیستی استان البرز معلولیت را علیرغم تمامی محدودیت های ایجاد شده برای این افراد فرصتی برشمرد که تعداد زیادی از این عزیزان از این فرصت استفاده کرده وباعث رشد وتوسعه فردی خود و خانواده وجامعه گردیده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :به همت  اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ومراکز توانبخشی تحت نظارت این  اداره ، به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت جشن با شکوهی در سالن شهید جوینی این شهرستان با شعار ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر عادلانه وپایدار با حضور دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز برگزار گردید.

در این مراسم که جمع زیادی از توانخواهان تحت پوشش با انواع معلولیت بهمراه خانواده های خود حضور داشتند ، مسئولین استانی وشهرستانی هم ایشان را همراهی کردند.

در ابتدا " فرهاد پادری ثانی" رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن خیر مقدم وخوشآمد به حاضرین آمار مبوسطی از اهم اقدامات وعملکرد اداره متبوع خود در حوزه توانبخشی ارائه نمود و عنوان داشت که استان البرز رتبه برتر در امر مناسب سازی محیط ومبلمان شهری را در کشور کسب نموده که شهرستان ساوجبلاغ در رتبه اول مناسب سازی استان قرار دارد.

 در ادامه دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز معلولیت را علیرغم تمامی محدودیت های ایجاد شده برای این افراد فرصتی برشمرد که تعداد زیادی از این عزیزان از این فرصت استفاده کرده وباعث رشد وتوسعه فردی خود و خانواده وجامعه گردیده اند.

از دیگر برنامه های این مراسم قرائت دلنوشته توسط یکی از معلولین بود که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت ، اجرای موسیقی سنتی ، تئاتر ، مسابقات ورزشی اجرای نقاشی زنده از دیگر برنامه های این جشن بود.

کد خبر 11211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد