برگزاری نشست مشترک بهزیستی و نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی در راستای ارتقای کیفیت زندگی مددجویان

نشست مشترک مدیرکل بهزیستی و مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی به منظور برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت زندگی مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه نمایندگی آستان قدس رضوی در راستای طرح پویش " حلقه وصل باشیم " ( تامین جهیزیه برای مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان) اعلام آمادگی نموده است افزود: تلاش همه جانبه نهادهای و دستگاههای اجرایی ، خصوصا" با توجه به پتاسیل مادی و معنوی آستان قدس رضوی در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی امری ضروری است.

نوروز نژاد مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی نیز  ضمن تشریح کارها و اقدامات آستان قدس رضوی ، اظهار نمود: با عنایت به تغییر نگرش مدیران ستادی آن نهاد و ماموریت دفتر نمایندگی در راستای  استفاده از پتاسیل خادم یاران هر استان را متذکر شد.

 وی بیشترین رسالت آن نهاد را در اعزام زائر اولی های بالای ۴۰ سال را به زیارت امام رضا(ع)  و تامین بخشی از نیازهای افراد معرفی شده به نهاد  از قبیل توزیع ارزاق و گوشت قربانی در مناسبتهای مذهبی و تامین مسکن و جهازیه و هزینه های درمان و ارائه وام ازدواج به افراد  معرفی شده را عنوان نمود.

کد خبر 11210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد