خوروبیابانک| گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

همزمان با گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت مراسم باشکوهی با حضور مسئولین شهرستان و جمع کثیری از افراد دارای معلولیت در اقامتگاه ناصریه شهر خور برگزار گردید.

علی اصغر فیروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان خوروبیابانک ضمن تبریک این روز در سخنانی با اشاره به اهمیت حضور افراد دارای معلولیت در جامعه گفت: همه ما وظیفه داریم با توجه به توانمندیهای افراد دارای معلولیت زمینه حضور این عزیزان را از طریق ایجاد تسهیلات لازم و همچنین رفع موانع عبور و مرور و مناسب سازی فضاهای شهری و اماکن عمومی و مشارکت دادن آنها در تصمیم گیری های مربوط به خودشان، فراهم کنیم.
 وی افزود: افراد دارای معلولیت نیز باید با خود باوری و اعتماد به نفس و با تکیه بر توانمندیهای خود در این زمینه کوشا باشند.
عباس بلانیان فرماندار شهرستان نیز با احساس شعف از حضور در جمع صمیمی افراد دارای معلولیت از آنها و بویژه والدین آنها که کار طاقت فرسایی دارند تشکر نموده و از همه مسئولین دستگاههای اجرایی خواست هر چه بیشتر در ارائه خدمات هر چه بهتر به معلولین اهتمام ورزند.
وی افزود: فرد دارای معلولیت ممکن است دارای نقص عضو باشد اما توانمندیها و خلاقیت هایی دارد که در افراد سالم کمتر دیده می شود. لذا با این دیدگاه افراد دارای معلولیت بایستی از انزوا طلبی دوری نموده و در جامعه بیشتر حضور یابند.
 مراسم با  اهدای گل به افراد دارای معلولیت، برش کیک روز جهانی افراد دارای معلولیت، اجرای موسیقی زنده، شعر خوانی افراد دارای معلولیت ادامه یافت و در پایان از تعدادی از افراد دارای معلولیت توانمند در عرصه های مختلف و تعدادی از والدین نمونه دارای کودک معلول تجلیل بعمل آمد.
 
 

کد خبر 11196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد