اشتهارد | برگزاری جشن روز جهانی معلولین در شهرستان اشتهارد

رئیس بهزیستی اشتهارد ضمن تبریک روز 12 آذر روز جهانی معلولان و خیر مقدم به حاضرین، معلولین را افراد توانمند جامعه برشمرد و اظهار داشت: خداوند متعال به ظاهر نقصی در این افراد قرار داده اما بسیاری از استعدادها و توانمندیها را به ایشان عطا نموده که در سطح جامعه شاهد موفقیت بسیاری از این عزیزان هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : به همت مدیریت بهزیستی شهرستان اشتهارد مراسم جشن روز جهانی معلولین با حضور مهندس کردی فرماندار شهرستان اشتهارد، حجت الاسلام موسوی نماینده ویژه استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز  و معاونت امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان و همچنین با حضور معلولین و جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی شهرستان اشتهارد برگزار گردید.

در این مراسم "بهجت بهروزی " رئیس بهزیستی اشتهارد ضمن تبریک روز 12 آذر روز جهانی معلولان و خیر مقدم به حاضرین، معلولین را افراد توانمند جامعه برشمرد و اظهار داشت: خداوند متعال به ظاهر نقصی در این افراد قرار داده اما بسیاری از استعدادها و توانمندیها را به ایشان عطا نموده که در سطح جامعه شاهد موفقیت بسیاری از این عزیزان هستیم.

وی با افتخار به خدمت در سازمان بهزیستی افزود: همه کارکنان سازمان بهزیستی مفتخر به خدمت به بهترین بندگان خدا هستند و بدون هیچ گونه چشم داشت سعی در رفع مشکل معلولان عزیز و جامعه هدف را دارند. در ادامه مهندس کردی فرماندار اشتهارد نیز با تبریک روز جهانی معلولین و تقدیر از فعالیتهای اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد به خصوص مدیریت اداره  خانم بهروزی ، به موفقیتهای این قشر از جامعه در سطح ملی و در عرصه های علم و فناوری، اقتصادی و فرهنگی و ورزشی پرداخت و اظهار داشت: به منظور اشتغال معلولین عزیز تسهیلات با بهره کم و به میزان بی نهایت از نظر تعداد دریافت کنندگان در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت و بهزیستی باید راه کارهای لازم در این زمینه را فراهم آورد.

مهندس کردی با اشاره به ظرفیت شهرستان اشتهارد در زمینه کسب انرژی خورشیدی، واگذاری پنل های خورشیدی به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) را از دیگر خدمات دولت خدوم تدبیر و امید به جامعه هدف عنوان کرد.

در ادامه این مراسم از معلولین موفق تحت پوشش بهزیستی اشتهارد تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 11192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد