باید نگاه اجتماعی را نسبت به افراد دارای معلولیت تغییر دهیم

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت و مصادف با 12 آذر ، مراسم بزرگداشتی به همت جامعه معلولین استان هرمزگان و با شرکت جمعی از خانواده های افراد دارای معلولیت در مجتمع شهید عیسی کریمی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این مراسم که با حضور مدیران کل بهزیستی و تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان و معاونین ومسئولین بهزیستی استان وشهرستان نیز همراه بود ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن تبریک گرامیداشت 12 آذر با اشاره به شعار امسال تحت عنوان " ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر ، عادلانه وپایدار" اظهار داشت : رویکرد سازمان بهزیستی ایجاد اشتغال برای معلولین با هدف توانمند سازی این قشر از افراد است .
وی افزود : باید نگاه اجتماعی را نسبت به افراد دارای معلولیت تغییر دهیم تا زمینه مشارکت این افراد توانمند در اجتماع فراهم آید.
رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت : افراد معلول از توانایی و استعداد بالقوه ای برخوردار هستند و در صورتی که جامعه این افراد مستعد و ارزشمند را پذیرش نماید و بستر و شرایط لازم جهت شکوفایی استعدادهای آنها فراهم شود ، قادر خواهند بود فراتر از یک فرد سالم افتخار آفرینی نمایند .
گفتنی است این مراسم با برنامه های متنوع و مفرح از جمله اجرای مسابقه در میان شرکت کنندگان و پخت نان نیز همراه بود

کد خبر 11178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد