برگزاری همایش هفته جهانی معلولین در شهرستان گالیکش

همزمان با هفته جهانی معلولین،با اهتمام اداره بهزیستی شهرستان گالیکش، مراسم گرامیداشت هفته جهانی معلولین در سالن آمفی تآتر این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از معلولین و مسئولین و مدیران دستگاههای دولتی برگزار گردید، میرفندرسکی جانشین مدیرکل و سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی گلستان طی سخنانی به ارائه عملکرد اداره کل بهزیستی گلستان در حوزه توانبخشی و اقدامات مربوط به معلولین پرداخت و گفت: در یک سال اخیر تحولات ارزشمندی در بهزیستی بمنظور ارتقاء کیفیت زندگی معلولین صورت گرفته است که از جمله این تحولات میتوان به افزایش رقم ریالی مستمری، فراهم آمدن شرایط برخورداری افراد تحت تکفل فرد معلول از مستمری ماهیانه، تامین مسکن مناسب ویژه معلولین، اشتغال و خودکفایی گروههای هدف و...اشاره کرد. 
وی با اشاره به محدودیت های منابع مالی در تامین نیازهای مددجویان گفت: علیرغم این محدودیتها ،تلاش مضاعفی از سوی مجموعه همکاران اینجانب در بهزیستی صورت خواهد پذیرفت تا با یاری خداوند از این مرحله تاریخی عبور کنیم. 
وی با اشاره به حضور تعداد قابل توجهی از مدیران دستگاههای اجرایی در جلسه گفت: از شما عزیزان درخواست میکنم توانمندیهای معلولین را باور داشته باشید و در مسیر تحقق مفاد قانون جامع حمایت از حقوق معلولین کوشا باشید. 
در پایان این مراسم از تعداد بیست و پنج نفر از معلولین موفق با اهداء لوح سپاس و هدایای ارزنده تقدیر شد.

کد خبر 11177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد