برگزاری همایش گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت در لاهیجان

برگزاری جشن بزرگ روز جهانی معلولین به همت موسسه حمایت معلولین شرق گیلان و با همکاری اداره بهزیستی لاهیجان در روز پنجشنبه چهاردهم آذرماه با حضور مدیر کل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، ریاست اداره بهزیستی لاهیجان پروین قادر ، کارشناسان استانی و شهرستانی و جمعی از مسئولین و خیرین در تالار میثاق لاهیجان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان بر ویلچر نشستند و ضمن عرض تبریک میلاد امام حسن عسکری ( ع ) و روز جهانی معلولین در خصوص قانون حمایت از حقوق معلولان صحبت نمودند و إعلام کردند حق پرستاری برای افراد ضایعه نخاعی ۲.۵ برابر شده است و سرمایه اشتغال افزایش یافته.

وی در ادامه عنوان کرد : ما به فکرتان هستیم و غصه تان را می خوریم و همه در تلاش هستند تا کاری برای شما عزیزان انجام شود .

پروین قادر ریاست بهزیستی لاهیجان در سخنان خود به احیاء حقوق معلولین و اصلاح نوع نگرش عمومی و فرهنگ سازی مناسب به پدیده معلولیت در جامعه اشاره نمودند و با اهدا لوح سپاس ، تندیس و هدایایی از توانخواهان موفق تقدیر به عمل آمد و همچنین ٢ دستگاه ویلچر توسط مدیر کل محترم جناب آقای دکتر نحوی نژاد به توانخواهان اهدا شد.

کد خبر 11175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد