برگزاری چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی در  فرمانداری لاهیجان

چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی لاهیجان صبح روز چهاردهم آذر ماه با حضور فرماندار شهرستان لاهیجان اسماعیل میرغضنفری ، مدیر کل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، انسیه سروش مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان ، ریاست بهزیستی لاهیجان پروین قادر و سایر اعضا کارگروه مناسب سازی شهرستان در محل فرمانداری لاهیجان برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار شهرستان ضمن ابراز تشکر از حضور به موقع مدیر کل بهزیستی دکتر نحوی نژاد و هیئت همراهشان به این مورد اشاره نمودند که شاخص مناسب سازی کشور در جشنواره شهید رجایی٣٩ درصد بوده و شاخص مناسب سازی استان۲۸ درصد است . امید داریم که با همت عالی اعضای کارگروه این شاخص را به حداکثر برسانیم .

در ادامه دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان عنوان کرد : انجام اقدامات مناسب سازی یک لطف به معلول نیست بلکه جز اقدامات توسعه ای در جوامع پیشرفته است و به همین دلیل باید مد نظر باشد.امیدواریم که با همت عالی اعضا کارگروه این شهر به عنوان شهر بدون مانع در سطح کشور مطرح شود.

پروین قادر ریاست اداره بهزیستی لاهیجان نیز به بررسی مصوبات جلسات قبل پرداخته و خاطر نشان کرد ، در مجموع از ١٤ مصوبه سال ٩٨ ، ١٣مصوبه اجرایی شده است .

کد خبر 11169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد