تقدیر معاون سیاسی امنیتی استاندار از کارکنان مرکز حامیان مهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار: کار در بهزیستی نیازمند، عشق، علاقه و نوعدوستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان همزمان با هفته افراد دارای معلولیت معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار از مسئول فنی و کارکنان مرکز روزانه آموزشی توانبخشی سالمندان حامیان مهر تقدیر بعمل آورد .

در این جلسه که مدیرکل اموراجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان نیز حضور داشتند معاون سایاسی امنیتی استاندار کار در بهزیستی را نیازمند عشق علاقه و نوعدوستی قلمداد کرد و گفت: جامعه باید بداند که در کنار دغدغه های موجود هنوز هم هستند افرادی که بدون تکلف به سالمندان و معلولان با نهایت عشق و محبت خدمت می کنند. 

مصطفی آزادبخت گفت: قدردانی از کارکنان بهزیستی و مراکز تحت نظارت آن زمینه ساز بهبود کیفیت خدمات و ایجاد روحیه مضاعف در ایشان خواهد بود. 

وی اداره کل بهزیستی استان را از جمله دستگاههای موفق در سطح استان قلمداد کرد و گفت: مجموعه استانداری و در راس آن استاندار قدردان این تلاش و خدمت رسانی به نیازمندان هستند و در عمل نیز این پشتیبانی را از مجموعه بهزیستی نشان داده اند همچنانکه شخص استاندار در برنامه های هفته معلولین علیرغم مشغله کاری حضور پیدا کردند. 

گفتنی است ساعاتی پیش از این مراسم نیز در مراسمی و با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل  امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل بهزیستی استان از کارکنان دارای معلولیت شاغل در اداره کل امور اقتصادی و دارایی نیز تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 11168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد