سمنان ا نشست تخصصی با مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیردولتی در بخش توانبخشی

خدمت به معلولین تفکری عاشقانه است و اگر غیر از این بود این راه ادامه نمی یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان نشست تخصصی را  با مدیران و صاحب امتیازان مراکز غیردولتی در بخش توانبخشی شهرستان سمنان داشتند .

در این نشست مدیرکل را احمد پیوندی معاون توانبخشی ، جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد و حمید همتیان مسئول حراست اداره کل همراهی می کردند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : ضمن تبریک هفته ملی و روز جهانی معلولین بالاترین دستور کار این نشست را تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدیران ، مسئولین و مددکاران مراکز در حوزه توانبخشی دانستند . ایشان پیگیری مشکلات و مسائل اداری و مالی مراکز را یکی از الویت های اداره کل اشاره کردند و پیگیری این مسائل را در سطح نمایندگان مردم استان در مجلس برشمردند .

ایشان در ادامه :یکی از گام های موثر در بخش مراکز را افزایش یارانه مراکز شبانه روزی و بیش از دو برابر شدن حق پرستاری اعلام کردند  و تنها راه برون رفت از مشکلات را هم دلی و همراهی و امید به آینده دانستند . ایشان خدمت به معلولین تفکری عاشقانه است و اگر غیر از این بود این راه ادامه نمی یافت .

وی تصریح کرد : برنامه ریزی های هفته ملی و روز جهانی معلولین با دید صرفه جویی انجام شده است و برخی از برنامه شاخص این هفته را عدم برگزاری جشن متمرکز در مرکز استان و اجرا برنامه های شهرستانی ، دیدار با کلیه مدیران و مسئولین مراکز روزانه و شبانه روزی حوزه توانبخشی ، بازدید از مراکز ، دیدار با نمایندگان و فرماندار شهرستان ها ، دیدار منزل مددجویی ، دیدار و تقدیر از معلولین موفق و .. اعلام کردند .

وی در پایان : باید در برنامه ریزی و تدوین برنامه ها با اندیشه  ، تحقیق و تفکر اقدام کرد تا در آینده دچار مشکل نشویم که عدم برنامه ریزی مناسب باعث بروز کاهش و در نتیجه از بین رفتن انگیزه برای ادامه کار خواهد شد .

کد خبر 11165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد