۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی عنوان کرد:

وظایف خطیر شرعی بسیاری بر دوش اداره امور فرهنگی است
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی عنوان کرد:

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: وظایف اداره امور فرهنگی بهزیستی گسترده و مهم است که از این بین می توان به اشاعه فرهنگ نمازخوانی و همچنین گسترش فرهنگ مطالعه و تصحیل در بین مددجویان اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی دکتر اسماعیل قربانی اظهار داشت: افرادی که در بخش فرهنگی اداره کل فعایت دارند باید به وظایف خود واقف بوده و اهمیت بسیاری برای هر یک از امور فرهنگی قائل باشند.

وی افزود: ستاد اقامه نماز که توسط مدیرکل تعیین می شوند در دوره های زمانی معین جلسات خود را برگزار کرده و جهت اشاعه فرهنگ نمازخوانی ایده پردازی می کنند.

قربانی تصریح کرد: ایجاد اتاق فکر برای مسائل فرهنگی کمک بزرگی به راهبرد های این اداره در زمینه های مختلف می نماید.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از وظایف اداره فرهنگی بهزیستی پرداخت هزینه های تحصیل مددجویان است چراکه درجات تحصیلی رابطه مستقیم با محکم و غنی شدن فرهنگ افراد دارد.

اقدامات خلاقانه عامل جلوگیری از آسیب های اجتماعی است

کارشناس امور فرهنگی بهزیستی کشور نیز در این باره گفت: کارشناسان و مدیران فرهنگی باید با تکیه بر نبوغ و خلاقیت آسیب های اجتماعی را کاهش دهند.

زینب عبداللهی اظهار داشت: ستاد اقامه نماز می تواند با خلاقیت های خود به اشاعه فرهنگ نمازخوانی کمک شایانی کند که خود این موضوع سبب می شود تا افراد به سمت انجام محرمات کشیده نشوند.

وی افزود: این موضوع به خودی خود از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می کند.

تجهیز نمازخانه و تقدیر از برترین علمی فرهنگی

رییس اداره امور فرهنگی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی نیز گفت: یکی از اقدامات ما طی سال جاری تجهیز نمازخانه اداره کل بوده است.

کمالی ثانی اظهار داشت: این اقدامات در راستای صیانت از اسلام و حفظ ارزشهای اسلامی انجام شده است و امیدواریم تا این فعالیت ها هرچه زودتر به ثمر نشیند.

وی عنوان کرد: در کنار این موضوع اداره کل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت هفته معلولان از افراد برجسته و برتر معلول قدردانی در استان می کند.

وی افزود: آینده این کشور در دستان افرادی است که هم  اکنون بر صندلی های علم آموزشی نشسته اند و وظیفه ما این است که تا جایی که می توانیم از این عزیزان حمایت های مادی و معنوی داشته باشیم.

کمالی ثانی تصریح کرد: فردای روشن کشورمان در قبال پرداختن به مسائل فرهنگی است.

کد خبر 11158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد