بوئین میاندشت| مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت مصادف با 12 آذر ماه، مراسم گرامیداشت با حضور محمدرضا توسلی فرماندار، قاسم براتی رئیس اداره بهزیستی، جمعی از مسئولین شهرستان و حضور پرشور افراد دارای معلولیت در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی، در این مراسم قاسم براتی رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت و خیر مقدم به مدعوین با اشاره به شعار امسال روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: شعار امسال مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار انتخاب شده است. بسیاری از افراد با وجود داشتن معلولیت، استعداد ها و توانمندی هایی فوق العاده ای دارند  و توانسته اند موفقیت های بزرگی را در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و هنری کسب نمایند.
وی در ادامه گفت: یکی از حقوق افراد دارای معلولیت برای حضور فعال آنها در جامعه مناسب سازی فضاهای عمومی است. در این زمینه از مسئولین بخش دولتی و غیر دولتی انتظار می رود با رعایت اصول انجام مناسب سازی ادارات و محیط شهری زمینه لازم برای فراهم نمودن حضور و مشارکت اجتماعی فعال افراد دارای معلولیت را در جامعه فراهم نمایند.
لازم به ذکر است اجرای شعر خوانی توسط برخی از فرهیختگان افراد دارای معلولیت، اجرای سرود توسط نونهالان پیش دبستانی فسقلی ها، اجرای موسیقی، تئاتر و اهداء گل توسط مسئولین به افراد دارای معلولیت از جمله برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 11157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد