شاهین شهر و میمه| گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت 

مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور مسئولین شهرستان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید. 

امین عسگری رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان شعار امسال روز جهانی افراد دارای معلولیت " ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگی، عادلانه وپایدار"، به تلاش دولت برای حمایت درمانی معلولین، افزایش حق پرستاری معلولان دچار ضایعه نخاع گردنی و افزایش کمک‌های بلاعوض خرید مسکن برای خانوارهای دارای معلول اشاره نمود و افزود: معلولیت محدودیت نیست و چه بسیارند افرادی که با وجود معلولیت توانسته اند در عرصه های مختلف زندگی به موفقیت دست یابند و 12 آذر ماه روز حمایت از حقوق معلولین است و می بایست تمامی دستگاه ها نسبت به اجرای دقیق مفاد قانون جامع حمایت از حقوق معلولان تلاش نمایند.
در ادامه این مراسم سعید جانثاری نماینده جامعه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت به بیان مسائل و مشکلات معلولین در زمینه های شغلی، مناسب سازی اماکن و معابر و بیمه مددجویان پرداخت .
هنرنمایی گروه‌های موسیقی و تجلیل از افراد دارای معلولیت برتر در حوزه‌های مختلف کارآفرینی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی به همراه برپایی ایستگاه غربالگری بینایی و نقاشی روی صورت کودکان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کد خبر 11156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد