گام اساسی بهزیستی در راستای مدیریت تعارض منافع و شفاف سازی

بهزیستی کشور مدیریت تعارض منافع و شفاف سازی اقدامات را اجرایی کرده است

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: بهزیستی کشور مدیریت تعارض منافع و شفاف سازی اقدامات را اجرایی کرده است.

دکتر اسماعیل قربانی اظهار کرد: در این طرح مقرر شده که مدیرکل، معاونین، رؤسای ستادی و شهرستانی، کارشناسان ناظر و مسئول و همچنین حراست اجازه داشتن مرکز و موسسه را ندارند.

ایشان افزود: بهزیستی این اقدام را جهت جلوگیری از شاعبه تقلب و یا اعطای امتیازهای ویژه به مراکز تحت مدیریت این مقامات بهزیستی انجام ‌داده است.

دکترقربانی عنوان کرد: در سطح کشور حدود ۴۲ هزار مجوز موسسه و مرکز وجود دارد و از این بین یک هزار و صد مجوز تحت تملک کارمندان بهزیستی است.

دکتر قربانی با اشاره به اینکه صدور مجوز برای کارکنان و خانواده های درجه یک آنان که پیش تر ذکر شد، متوقف شده تصریح کرد: به افرادی که دارای مجوز هستند اجازه تعیین تکلیف در زمان محدود داده می‌شود و به آنان گفته می‌شود، بین حفظ سمت مدیریتی خود و داشتن مرکز و موسسه وابسته به بهزیستی یکی را انتخاب کنند.

وی افزود: اگر قصد واگذاری موسسه و یا مرکز مورد نظر را داشته باشند، باید مراکز را به موسسات خیریه‌ای که پیش از اجرای این مصوبه تاسیس شده‌اند، واگذار کنند.

مدیر کل بهزیستی استان این طرح را یکی از طرح های مهم سازمان در راستای مدیریت تعارض منافع دانسته و قول پیگیری سخت گیرانه این موضوع داده است.

کد خبر 11149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد