پیام استاندار اصفهان به مناسبت روز معلولین

استاندار اصفهان طی پیامی، فرا رسیدن روز معلولین را گرامی داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی، طی پیامی فرا رسیدن روز معلولین را گرامی داشت؛ متن پیام بدین شرح است:
۱۲ آذرماه روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی برای عزم عمومی و ملی وایجاد فرصتهای برابر و رفع تبعیض های فراروی افراد دارای معلولیت است.
این روز متعلق به انسانهایی است که علی رغم محدودیت با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر در میادین مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی وحتی اقتصادی، باشور و شعور، همت، کوشش، ممارست و صبر و بردباری فعل " خواستن توانستن است" را به بهترین شکل خود به منصه ظهور رسانده اند.
ازآنجایی که توانمندی این افراد تنها در بستر جامعه و با مشارکت نهادهای تصمیم ساز و بخش های اجرایی امکان پذیر است؛ بدنه اجرایی استان با همیاری بخش غیردولتی و موسسات خیریه و تشکل های صنفی معلولین در یک مسیر همدلانه، به دنیال ایجاد بستری مناسب برای حضور فعال و موثر تمامی افراد دارای معلولیت در سطح جامعه است. 
دولت تدبیر و امید در تلاش است تا با تامین منابع اعتباری، قانون حمایت از معلولان برای عملی ساختن مفاد مهیا نماید و مجموعه اجرایی استان نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این قانون به بهترین نحوه در سطح استان اجرا شود. روند رو به رشد مناسب سازی اماکن عمومی و انتخاب اصفهان به عنوان پایلوت شهر دوستدار سالمند کشور از سوی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و گسترش خدمات عدالت محور برای حضور همه جانبه تمامی افراد دارای معلولیت گواه عزم همدلانه دستگاه های اجرایی استان است.
اینجانب ضمن تکریم و ارج نهادن به حقوق حقه معلولین، این روز را به همه افراد دارای معلولیت تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات بی شائبه پدران و مادران فداکار، خانواده های مهربان و حمایت گر، خیرین گرانقدر، مددکاران پشتیبان معلولین و دستگاه های اجرایی استان قدردانی نموده و از خداوند عزت و سربلندی آنان را خواستارم.
 

کد خبر 11148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد