برگزاری دوره های آموزشی در راستای ارتقای شرایط شغلی

طی هفته گذشته، دو کارگاه با محوریت خدمات مالی خرد و رضایت شغلی برای همکاران برگزار شده که در راستای ارتقای شرایط شغلی و برطرف نمودن نیاز های کارکنان بهزیستی بوده است.

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: طی هفته گذشته، دو کارگاه با محوریت خدمات مالی خرد و رضایت شغلی برای همکاران برگزار شده که در راستای ارتقای شرایط شغلی و برطرف نمودن نیاز های کارکنان بهزیستی بوده است.

مریم لطفی در گفت و گو با روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی اظهار داشت: دوره آموزشی خدمات مالی خرد طی دو برگزار شد که در مجموع 16 ساعت برای کارکنان حوزه توانبخشی آموزش مداوم در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه آقای دکتر تقوی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مدرس این دوره بوده افزود: همکاران حوزه توانبخشی در راستای حمایت مالی از مددجویان به وسیله CBR از سطح استان در این دوره حضور داشته اند.

لطفی درباره دوره آموزشی رضایت شغلی نیز گفت: این دوره نیز طی دو روز و مجموعا 12 ساغت کارگاه برای کارشناسان اداری و مدیران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مجموع این دو دوره 110 نفر شرکت کرده اند عنوان کرد: این دوره ها از میان نیازسنجی اداره کل بهزیستی از معاونت های تخصصی انتخاب شده اند.

شایان ذکر است که در پایان دوره های آموزشی، گواهینامه از سوی اتاق بازرگانی استان به حاضرین در کارگاه اعطا می شود.

کد خبر 11146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد