گناوه |جشن  روز جهانی معلولین در شهرستان گناوه برگزار شد

جشنی به مناسبت روزجهانی افراد دارای معلولیت با حضور رییس اداره بهزیستی ، معاون عمرانی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان گناوه ویژه معلولین درسالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آن شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از گناوه در حاشیه این مراسم مختار حمیدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه بابرشمردن توانایی‌ افراد دارای معلولیت وکسب موفقیت‌های آنها درتمام عرصه‌ها از جمله فعالیت های علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی افزود: معلولین با وجود مشکلات و موانع با تقویت اعضای سالم بدن خود مشکلات را پشت سر می‌گذارند و توانمندی خود را به اثبات می رسانند.

مختار حمیدی سازمان بهزیستی را مختص افراد معلول ندانست و گفت : بهزیستی به ارائه خدماتی از قبل تولد با مشاوره و آزمایش رایگان ژنتیک تا بعد از مرگ خدمات حمایتی به خانوارهای بی سرپرست به جامعه ارائه میدهد و حامی و مددکار همه اقشار درکنار خدمات به معلولین می باشد.

در ادامه دکتر سروش گرمسیری معاون عمرانی فرماندار شهرستان گناوه ضمن تبریک ۱۲ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت توانایی معلولین قابل ستودن است و ما مجموعه مسئولین ارشد شهرستان آمادگی همکاری همه جانبه خود را با بهزیستی و معلولین اعلام می کنیم .

دکترگرمسیری همچنین با اشاره به کسب مدال‌های مختلف و رنگارنگ معلولین ورزشکار در میادین ورزشی کشوری و جهانی که بیش از 95 درصد از کل افتخارات ورزشی کسب شده در سطح استان از شهرستان گناوه می‌باشد گفت : کسب این افتخارات مایه سرافرازی و گویای توانمندی معلولین می باشد.

‌گفتنی است که برنامه های مختلف این جشن با اجرای افراد دارای معلولین آن شهرستان برگزار شد.

کد خبر 11132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد