گرامیداشت مراسم روز جهانی معلولین در کامیاران

مسولین شهرستان کامیاران جهت درک ملموس مشکلات معلولین ویلچرنشین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان روزسه شنبه سیزدهم آذر ماه سال جاری مراسمی جهت گرامیداشت روز جهانی معلولین در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران برگزار گردید.

 این مراسم با همکاری اداره بهزیستی، انجمن معلولین توسکا و آموزشگاه بعثت، با حضور فرماندار، معاون فرماندار، چند تن ازخیرین شهرستان، روسای ادارات سطح شهرستان، دانش آموزان آموزشگاه بعثت و اولیای آنها در فضایی شاد و صمیمی برگزار شد.

مسعود الماسی فرماندار کامیاران با گرامیداشت روز جهانی معلولین گفت: این افراد نیز حق زندگی و بهره‌مندی از فرصت‌ها و عرصه‌های زندگی را دارند.

 وی بیان کرد: مناسب سازی معابر و ادارات دولتی و...می تواند بهترین هدیه برای معلولان عزیز باشد و نخستین گام ایجاد فرهنگ سازی این مهم می باشد.

وی در ادامه گفت: از همه ی دستگاهها می خواهیم با تلاش در زمینه ی مناسب سازی معابر،  مسیری هموار در زندگی پر فراز و نشیب این عزیزان ایجاد نماییم و زیرساخت‌های شهر باید به نوعی باشد که معلولان دشواری‌های حرکتی نداشته باشند.

ابراهیمی رییس بهزیستی شهرستان کامیاران ضمن خیر مقدم به همه ی حضار و تبریک روز جهانی معلولین به تمامی عزیزان و خانواده های آنان پاره ای از خدمات و اقدامات بهزیستی شهرستان را در زمینه ی معلولین بیان کرد و ادامه داد: از آنجا که یکی از سیاست های سازمان بهزیستی بحث اشتغال زایی و بازتوانی معلولین می باشد، این سازمان هر ساله  با اعطای مبالغ قابل توجه تسهیلات و وامهای اشتغال به مددجویان در صدد است تا معلولین را وارد چرخه ی اشتغال نماید.

اجرای موسیقی شاد ، دکلمه خوانی، سرود، اهدای جایزه، برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی معلولین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 11130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد