پویش «حلقه وصل باشیم» در اردبیل اجرایی می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از عملیاتی شدن پویش ملی «حلقه وصل باشیم» به منظور حمایت از ازدواج خانوارهای نیازمند تحت پوشش بهزیستی در استان اردبیل خبر داد.

بهزاد ستاری  در مراسم نمادین آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» عنوان کرد: این پویش همزمان با سراسر کشور دراستان اردبیل نیز آغاز شده و درصدد خواهیم بود تا از لحاظ کمی و کیفی در سطح مطلوبی عملیاتی شود.

وی افزود: پویش «حلقه وصل هم باشیم» برای کمک به تامین جهیزیه فرزندان عقد کرده و تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان اردبیل تشکیل شده است تا با مساعدت مادی و معنوی هم استانی‌های عزیز امکان شروع زندگی جدید برای این خانواده‌ها مهیا شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در تشریح اهداف برگزاری این پویش گفت: هدف از پویش «حلقه وصل هم باشیم» جذب مشارکت‌های مردمی برای تهیه جهیزیه به ازای هر زوج معلول شش میلیون تومان است که با مبلغ کمک هزینه بهزیستی و آورده زوج‌ها، مقدمات تشکیل زندگی برای آن‌ها فراهم شود.

وی اذعان کرد: پویش کشوری حلقه وصل یکی از طرح هایی است که همزمان با سایر استان‌های کشور در اداره کل بهزیستی استان اردبیل نیز پیگیری می شود و با توجه به اینکه اعتبارات دولتی برای کمک هزینه ازدواج مددجویان محدود است از طریق این طرح به دنبال مشارکت‌های مردمی هستیم؛ لذا امیدواریم خیرین همانند گذشته یار بهزیستی باشند و در پویش حلقه وصل ما را یاری کنند.

ستاری تصریح کرد: تعداد مزدوجین پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه استان ۳۶۰ مورد می‌باشد که به تفکیک شهرستانی آن اردبیل :۱۱۱ زوج، گرمی ۵۷ زوج، نمین ۲۳ زوج،نیر ۲ زوج، سرعین ۲ زوج، پارس اباد ۴۷ زوج، بیله سوار ۱۷ زوج، خلخال ۱۶ زوج، کوثر ۱۵ زوج و مشگین شهر ۷۱ زوج را شامل می‌شود.

کد خبر 11129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد